05 august 2008

Award utdeling




I mangel av egen hage, tok jeg noen stemningsbilder fra mine foreldres bugnende blomster & trær. Gleder meg stort til vi en gang kan stelle & stulle hos oss selv... (lurer på om jeg sier det samme om noen år når ugress vokser og tiden ikke strekker til).

Jeg fikk en award i går, og vil gjerne gi den videre til 7 andre bloggere jeg liker. Dette har jeg faktisk brukt laaang tid på, for det er altfor mange å plukke av!
Here they are

Synnøve`s Lille Maison
Du fikk meg til å starte med denne "galskapen" :)
Og så har du jo bare en UTROLIG koselig blogg, og super nettbutikk

Emmelines
Det er bare fantastisk å følge med på bloggen din, du lyser opp i hverdagen.
Ser det hagler med awards til deg, men du får få en til :)

Bo
En av de aller første bloggene jeg dumpet innom, og jeg ble hektet!
Alt du gjør blir til gull :)


Borghildpia
Jeg er bare kjempefan av bloggen din, og alt det kreative du lager!

Lykkebo
Så koselig å stikke innom deg, meget inspirerende blogg & mange flotte bilder!

Maritimt ved sjøen
Fantastisk flotte bilder du tar, skjønner jeg har mye å lære på denne fronten når jeg stikker innom deg :)

Bo med barn
Føler meg "hjemme" her...
Lykke til med nettbutikken din og artikkelen i Foreldre & Barn


Utrolig vanskelig oppgave dette, men men nå er det gjort, hurra!
Ha en riktig god natt alle sammen, og gled dere til en ny og innholdsrik dag i morgen

3 kommentarer:

Tara sa...

hei... håper det er greit at jeg linker deg til favoritt-lista mi?

Synnøve sa...

Hurra!! Tusen tusen takk, så søt du er :D Skal se om jeg ikke får gitt dem videre i mitt neste innlegg, krever litt grubling ja... ;)

Og så flink du er! Maler og hekler og står i! Er du ikke glad du begynte å blogge?? Hihi... Kjempefint vognteppe også, maken som et jeg heklet til en venninne som fikk i fjor høst :) Jeg har heklet flere, det går liksom så fort siden de ikke er så store, og da har jeg jo noen på lager til alle venninnene som plopper ut babyer, hehe ;) Kos deg videre, her drukner vi i regn :/ Klem!

LYKKEBO sa...

Heisann!!
Tusen-tusen Takk! Gjett om jeg har smilt i hele dag:)Setter stor pris på den!

Ønsker deg en herlig kveld videre!
Stor klem Lykkebo*

 
Blogglisten