21 juli 2010

Litt nytt til barnerom

Lille Erle på 2 1/2 år har nå vokst ut av sprinkelsengen sin, så da var det på tide å kjøpe ny seng. Huff så dumt at vi måtte en tur på Ikea :)
Til eldstemann har vi hatt en Kritter seng, og den har vært helt super. Jeg har en god stund vært på utkikk etter en skuvseng, men men det er ikke alltid man finner det man liker... Med to tette barn som skal ha det samme stort sett hele tiden, var det like greit å kjøre samme stil!



Med en god natterunde med spysyke frisk i minne, rasket vi med oss 2 kasser hver fra Samla serien til å ha under sengen. Så nå ligger det klart 2 sett hver med laken og nytt sengetøy i beredskap... Greit med orden i rekkene :)



(Hyllen på veggen og den lille kurvstolen kan du lese mer om her)

Og så klarte jeg ikke å la være å kjøpe med denne lysekronen!



Bokstavene i hyllen kjøpte jeg på G.H. Interiør, Erle er så opptatt av bokstaver for tiden...



Det skal sies at eieren likte rommet sitt veldig godt, selv om hun ikke fikk velge noenting selv :)

25 kommentarer:

Frk-s-design sa...

så vakkert rom hun har fått. lysekronen ligner på den jeg har i min stue men den er blanke stener på:) forsatt god ferie.

Randi sa...

Hei så koselig blogg du har. Du lager så mye fint og masse gode mat-tips.

Så søtt barnerom. Jeg skal begynne å forandre på ungene sine rom til høsten nå. De vokser og rommene trenger en fornyelse :-)

Håper det er greit at jeg legger deg til i blogglisten for her må jeg følge med :-)

God sommer!

Randi

Min stil sa...

Heisan du. For ett flott barnerom. Ikke rart "eieren" er fornøyd.
Ha en fin dag.
:) Susanne

Fjordheim sa...

Det er jo stas med stor seng til en liten frøken. Stilig lampe. Og bokstaver er jo populært. Så lurt med ekstra sengetøyskift under senga.
Ha en fortsatt flott sommer :)

Datt sa...

Skjønne godt at hun likte det jeg altså, og det hadde helt sikkert blitt mye mer drama om hun hadde fått valgt selv! :P

Det lille huset med druehagen sa...

Så fin lysekrone!! Passet perfekt!!
Flott blogg du har, slenger meg på jeg;)
Klem Gro-Beate

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Så fint rom jenta di har fått!:) Den lampa er så fin syns eg. Den blir nok med heim på neste IKEA tur..og det er nok leeenge til desserre.
Takk for koslege ord hos meg:)
Kos deg vidare!
Klem:)

Hasigamas mamma sa...

Koselig rom! Mi lille prinsesse har samme lampe, men er ekstra pyntet med mange sommerfugler :)

Koselig her hos deg, leger meg som følger, slik at jeg kan komme tilbake og titte når jeg ikke er så trøtt.... nå kaller senga!
Ha en herlig uke!

Prinsesse Elin sa...

Ser helt nydelig ut! Prinsessa vårs er så stor nå at hun fikser slike ting selv. I går ble plutselig skatollet mitt som stod på gjesterommet, hennes og vips så var det inne på rommet hennes.
he he
Som mor som datter. Flytter rundt på møbler :))

mimmi-leone sa...

Så fin lysekrone!

Ønsker deg en nydelig dag!

Hilsener fra Mimmi-Leone

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Så flott det ble! Jeg har sett på Krittersengene til tvillingene, men så fikk jeg to skuvsenger som jeg har malt til de i stede! De ligger enda i sprinkelsengene sine og prøver ikke å klatre ut så vi fortsetter med det en stund til. Nå er i alle fall de neste sengene klare om ikke annet! :)

Lysekrona var kjempesøt!

Elisabeth sa...

Hei, og takk for hyggelig kommentar på siden min ;) Barnerommene blir veldig fine og praktiske ;)
Gleder meg til jeg kan begynne oppussing av rommene i vårt gamle hus.
Ha en fortsatt fin uke ;)

Solveig sa...

Dette må da være en prinsesse verdig!! Nydelig innredet og den lampa var jo bare prikken over i'en:o))
Ønsker deg en flott torsdagskveld.
Klem fra Solveig

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Hei :))

Åååå så flott rom hun har da!!! Lysekronen var bare digg!!! I like ♥

Ha en fin kveld da :)))

Klem klem :))

A Seaside House sa...

Så koselig rom hun har!
Ønsker deg en finfin helg:)

Siren sa...

Så utrolig fint rom hun har fått! Jeg gleder meg til å innrede Hedda sitt, selv om det er en stund til enda:) Når det gjelder Lavendeljakken jeg har strikket er den strikket i Abuelita Tykk Merino som oppskriften sier. Det var et helt fantastisk garn å strikke med! Enig i at den ser litt annerledes ut enn på Pickles sin hjemmeside, kanskje fordi jeg strikker noe strammere? Ha en finfin dag:)

Drøm sa...

Kjempefint jenterom du har laget i stand:)

God helg..
Klem Julie

AG sa...

Så koselig rom hun har fått. Skjønner godt hun ble fornøyd jeg:)
Ha en finfin helg!
Klem AG

Monica sa...

så fint om også så fin lysekrone på rommet, det skal så absolutt min prinsesse også få ha på rommet når hun flytter på loftet. Ønsker dge en riktig fin helg. klem Monica

June sa...

Flott rom!
Og skikkelig fint navn; Erle!
Ble mamma i mai, og et av mine favoritt navn til lille snuppa va Erla. etter fuglen Linerla.
Men det ble nedstemt her i huset!

Inger-Lise sa...

Så fint barnerom. Skjønner godt at eieren av rommet liker sitt nye rom, mammaen hennes har jo veldig god smak!! :)
Vi har samme sengen til storebror (3 1/2), og synes i grunnen den fungerer supert som barneseng. (Selvom jeg også lenge var på utkikk etter en skuveseng...)
Veldig bra tips om sengetøy til spyrunder! Det er notert!!
Håper dere har en fiiiin sommer! :)
Klem fra Inger-Lise

Home By Virginia sa...

For et koselig barnerom... ☺

Den lysekronen har jeg også sett på, men må nok vente litt til lille prinsessen min får seg sitt eget rom... ☺

*Titter innom for å ønske deg en riktig god helg*

Klemmer fra MV ♥

nragnhild sa...

Hei!
Kom over bloggen din, og den var da riktig trivelig! :) Har kost meg på besøk hos deg! :)

E:-) fra k(a)os(e)heimen sa...

Lekkert rom, det fine med å innrese barnerommene når de er såpass små, er jo at man kan gjøre det ganske "uforstyrret" Selv om de kan ha ganske så sterke meninger om ett og annet, så kan man fremdeles bestemme ganske bra over dem:-)
Den lysekrona forstår jeg godt ble med hjem ;-) veldig lekker.

Smart med lett tilgjengelig sengetøyskift...

Home By Virginia sa...

Titter innom for å ønske deg & dine en riktig god helg... ☺

Klemmer fra MV ♥

 
Blogglisten