03 oktober 2008

Småloppiser

I går var jeg så heldig å bli påspandert en spa time sammen med min mor, leireinnpakning & bad. Fantastisk deilig, skulle jammen gjort det oftere.
Meeeen så tar det jo et stort jafs av lommeboken, og i disse tider... Say no more!
På vei til spa, droppet vi innom et torsdagsloppemarked og det var deilig at det ikke var så mye folk :) Kunne liksom bevege armene fritt...
Det var ingen møbler, så det ble litt småtterier



For noen uker siden fant jeg en liten lysegul skål på loppis, som er blitt godt brukt!
Nå fant jeg en helt lik en, så den måtte jeg jo bare ha! Alltid kjekt å ha to av ting hehe.
Den huser nå tomater fra foreldrene mine sin hage, nam nam. Bak skålen bugner det av pærer og epler fra min onkels går i Hardanger. De smaker bare utrolig mye bedre enn de butikkkjøpte :)



En mini vannkaraffel fikk være med hjem. Den står foreløpig i kjøkkenvinduet til pynt. Kanskje det blir olje i den?! Hmmm vi får se...



Og så fikk eldstemann disse to småbilene, han elsker biler og spesielt de i plastikk. Og hurra for det, da blir det lite striper rundtom. De fikk seg en rundt i oppvaskemaskinen, så var det god som gull :)

Nå begynner snart min maraton kveld foran tv-boxen, hurra!
Så får vi se hvordan det går med Thomas & Haralds`s maratoninnsats :)

13 kommentarer:

Anka sa...

Spa og loppis? For en fantastisk dag:-D Hørtes herlig ut å bli pakket inn i leire og bli cared for, hehe. ha en fin helg og kos deg max!

hvitstil.com/Christine sa...

Hei
Heldiggris. SPA!!!! Beste i verden.

Programmet heter Drømmehagen. In the night garden på engelsk tror jeg. Du burde prøve disse bolle/brødene. De er fantastisk!

Nå blir det tv/sy kveld på meg også! Herlig.

Klem og god kveld.
Christine

Josefine sa...

Hei på deg:) Spa.. så heldig du er da! Høres helt herlig ut..Kos deg i helgen, (takk for tipset) klem Josefine

Solveig sa...

Så herlig du har hatt det da:)
Som fortjent! Man skal da unne seg litt slik:) Selv om de hugger godt i lommeboka som du sier. Kos deg foran tvn. Nyt helga og roen!

Jorunn sa...

Så DIGG!! SPA hadde vært deilig ja! Herlig blogg du har, masse fine tips her hos deg!
Ha en finfin helg!

hvitstil.com/Christine sa...

Hei
Hveteblandet rug: det stod notert på oppskriften at det var en grå pose, men jeg har sverget til et svensk mel som heter Rugsikt. Sjekk ut noen grå poser i butikken, det er mitt beste tips.

:)
Christine

liven sa...

Jeg vet hvor du var ja!!
Heldige deg som fant litt saker!!
Var fem minutter for sen til et fint nattbord...........

Ha en fin fredagskveld:o)

Mor Kari sa...

Ja, nå er loppesesongen over oss, og det liker vi. Koselige ting du fikk med deg hjem.
Heldig du, som får hjemmedyrket tomater og frukt.

moa sa...

Både spa & loppis - for en flott dag :0)
søte,små loppefunn = jo toppen av lykke!
ha en heeeeerlig helg!

Nina i Paradiset sa...

Spa hadde passet meg utmerket etter en hel uke på den nye jobben min!
Har ett gavekort fra svigermor liggende, men jeg vet ikke helt når jeg kan ta meg tid til noe sånt... (kortet rekker ikke til en hel behandling, altså, -er ikke så bortskjemt!)
Skal opp med gulvet i stua i morgen, så det nærmeste spa jeg kommer, er vel å spa opp gammel isolasjon/sagflis i hulrommet under gulvet! *sukker oppgitt*!

Du får ha en flott helg du også!

Anonym sa...

Takk for kommentar inne hos meg i går :)Spa høres herlig ut!! ha alltid hatt lyst men det har liksom ikke blitt anledning ennå..
Angående heklede luer så er de raske og enkle å lage..Jeg starter opp med 6 luftmasker som jeg setter sammen til en ring og hekler rundt og rundt mend jeg øger ved å hekle 2 masker i samme maske..Jeg har ikke mønster, jeg er vant til å hekle for frihånd, men det finnes sikkert massevis av oppskrifter på nettet..Lykke til og ha en fin helg :)
Klem fra Kardemomme :)

elisabeth sa...

Jeg vil også på orntli' SPAAAAA!!!!
Ja, jeg har aldri unnet meg det, men kanskje det er på tide...hehe;)

Flotte kupp, og alltid kjekt med noe for enhver:)
Kos deg idag, og resten av kvelden! Vi har fremdeles ikke montert parabolen....hmpfr!

Shabby Chic sa...

Hei! Takk for hilsen på bloggen min. Spa hørtes deilig ut. Jeg har vært i Tallin en gang og fått spa. Anbefales! Halve prisen av hjemme, og så kan man samtidig gjøre litt billig shopping;) Ha ei riktig god helg:)

 
Blogglisten