22 september 2008

Nok en deeeeilig dag...

Er i siget for dagen og det er så herlig :)
I dag var meg og min mor på shopping, vi skulle kjøpe inn litt ulltøy før kulden setter inn.
Jeg syns Tom & Trine ullet på Spar Kjøp er helt supert, så vi måtte ta oss et innkjøp før det blir tomt i hyllene...
På vei hjem stakk vi innom Fretex en tur, og der fant vi jammen meg litt saker og ting, oppdatering kommer senere.

Men i dag har jeg altså fått fingeren ut i forhold til dette kjøpet jeg gjorde i sommer på et garasjesalg



som kostet så mye som....



Speilet var ganske gult i fargen, så jeg spraylakket det med hvit spraylakk, og da ble det slik :



Enn så lenge har det fått plass på gjesterommet, med en midlertidig pynt :)

Har vært så heldig å få en utfordring av Maris Fargerike, en utrolig sprek blogg som er et must å besøke!!!

* 5 ting i frysen min : diverse hjemmebakst (er en som elsker å bake selv om det ikke fins noen anledning, så det kan hope seg litt opp), kaker rester (forsvinner vel fort tenker jeg), mange frossenfiskmiddager som bare venter på å bli tatt opp (hmmm av en eller annen grunn er det så mye annet som frister til middag), ispinner til prinsen og snus av alle ting (!!! ikke min)

* 5 ting i garderoben min : Altfor få bukser (huff det er noe jeg hater å kjøpe), maaaange topper, varme strikkejakker, kjoler som jeg nesten aldri har anledning til å bruke & bunad

*5 ting i vesken min : Babystæsj, nøkler, lommebok, mobil & Rosebud lebepomade

* 5 ting i baderomsskapet mitt : hårbørste, sminke, hårstrikker, parfyme og en eller annen barneleke

*5 ting i bilen : solbriller, läkerol, 10 kroning (du vet disse handlevognene...), vannflaske & våtservietter (de er ikke til meg, men til prinsen. Det er helt vanvittig hvordan han kan se ut etter en dag i barnehagen...)

Hej då

19 kommentarer:

Mia sa...

Det er så kjekt med ull... jeg har gått i ullsokker i flere uker allerede... og en god ullgenser er bare noe av det deiligste en frossen kropp kan ha på seg... Jeg må nok "løpe og kjøpe" flere sokker og ull longs...

Flott speil du har fått kjøpt deg, til billig penge... og enda flottere ble det med hvit spraylakk.

Tone sa...

Kjempefint speil :-) Og Tom og Trine produktene har jeg brukt mye også. Tror kanskje jeg må ta meg en tur til Spar Kjøp snart og oppgradere utstyret til lillemannen litt. Ha en fortsatt fin uke, klemz

Karna sa...

Kjekt med slike fine kupp som denne!
Visst blir det spennende med 4 valper, nå får vi bare håpe på at alt går greit, hun er så liten, så litt hjelp må nok sikkert til..vi får se...

Alven sa...

Gleder meg til å se hva du fikk kjøpt på fretex :-) Lurte på en ting...ang vognen... Jeg har ei datter på 19 mnd..og i mars kommer det en baby til....er veldig i tvil om hva slags vogn vi skal kjøpe..eller om det finnes søskensete til emaljunga vognen som vi brukte til Alva.. Kan den vognen du har legges helt ned? og kan man ha mykbag oppi? Ha en fin dag :-)

innendørs sa...

hehe, sintesiv! hehe! bra du fant deg noe småtteri dag 2 da!:) Likte den zalotingen din, og den matboksfargestiftboksen din var jo bare fantastisk!!!:)

Ang de småbootiesene - ikke noe vanskelig!! Det vanskeligste er vel egentlig at oppskriften er på engelsk;) om du vil prøve deg, og du lurer på noe er det bare å fyre løs!!! Jeg har brukt ca en kveld på et par, men er jo ikke akkurat en racer da! hehe!

Ha en ny.de.lig dag videre!!! det skal jammen jeg!

sandra sa...

helt enig med tom&trine! der er bra!!! fint speil du fikk tak i:)

Melissa sa...

Heisann
Allt blir veldig flott med spraymaling.
Kult !!

Klemmer

Tara sa...

du er så klart hjertelig velkommen innom når som helst:)
det var akkurat sånn jeg følte det, som du skrev i kommentaren din...det lå et press om å blogge om interiør...kanskje det til og med blir MER interiør nå som jeg er "freelance";)
gleeeder meg til å blogge videre:):)
ha en god natt...

elisabeth sa...

20 kroner????!!!!! Ja, det kunne jo min lommebok også ha likt...hehe;)
Kjempeflott ble det, er ikke alltid så mye som skal til;) Ser du har noenløunde det samme som meg rundt omkring, men den 10 kroningen hadde jeg selvsagt aldri når jeg trengte den, og nå trenger jeg ingen...juhuu!

Lite bilde?????? hahahahaha, ja, jeg var bare litt tøff...hehe;)

Ønsker deg superduperkanon dag!!!
Tsuen takk for kommentarene mens jeg var totalt fraværende;)

Cathrine sa...

Ja ull er kjempekjekt,må ha det når vinteren setter inn.
Speilet ble fin å,skal ikke så mye til :-)
Klem

Anonym sa...

Hei hei!
Speilet ditt har blitt kjempefint.
Og noen ganger er det så lite som skal til for å få den rette feelingen. Som den pynten du har på det. Kjempelekkert!
Ha en flott kveld videre.
Klem ELin!

LYKKEBO sa...

Heisann! For et kupp 20kr! Da er det gøy å shoppe:) Gleder meg til å se resten.. Har meldt meg på blogg treffet i byn.. Vet ikke 100% om jeg har fri..Men krysser fingrene for det.. Skal du?? Hadde vært kjempe koselig å treffe alle de kjekke bloggdamene her inne:)

Klem**

Villa Luftslottet sa...

Speilet ble kjempefint:) Kjekt med det man har fått snyt-billig og pusser opp selv, slik at det kommer til heder og verdighet igjen....hehe, og ja sier som deg, og roper også hurra for litt gjenvinning:D

elisabeth sa...

nei, den roen er jammen ikke helt lett å få tak på selv om jeg synes jeg har begynt å bli rimelig flink...hehe;)
Ønsker deg beroligende dag, med litt action:))

Ingrid sa...

Så lurt med ny holder til Zaloen! Plastflaskene er jo ikke akkurat vakre.. har den i skapet jeg.
Speilet ble fint også! :)

Anka sa...

Hi hi hi. Så artige spørsmål:) Det er gøy å holde på med småprosjeker når man er i humør til det.
Gos kveld.

borghild sa...

Ja, det er greit å ha ulltøyet i boks, for plutselig trenger en det! Min kjære sa en dag at vi burde lage en liste over ting ungene trengte nå mot vinteren, og så bare finne en dag hvor vi kunne gå og handle det. Nå er et par av tingene i boks, men ullundertøyet mangler fortsatt:-)
Ha en fin kveld! Klem B:-)

Fru Fryd sa...

Så fint speilet ditt ble:0)

Synnøve sa...

Heia! Så fint speil du var så heldig å finne! Og til 20 kr da... Har lett i evigheter etter et til gangen her, men klarer ikke å finne det "riktige"... :/ Så enn så lenge er vi uten speil der, hehe... Ha en herlig helg!! Klem

 
Blogglisten