04 august 2008

Hurra, jeg har fått en award


Tusen takk, Bestemors vindu, for awarden jeg fikk av deg, kjempekoselig!
Det er min første award, så jeg ble veldig glad.
Kjekt med en velkommen "gave".
Skal gruble litt på hvilke 7 jeg skal gi denne videre til, det er jo så vanvittig mange fine blogger der ute...

Jeg har den siste tiden vært mye på farten, var en tur til Oslo i helgen. Så det har skjedd lite med prosjektene mine, men jeg bobler over i hodet av ideer. Det er så altfor mye å henge fingrene i, tenker hele tiden at nå skulle jeg/kunne jeg ha gjort...
Mamma & pappa hadde en skikkelig sommeropprydding i dag, og der var det mye spennende jeg kunne kaste meg over. Så nå har jeg enda flere maleprosjekter, hurra!!!
Det er ikke like stor entusiasme hos husbonden hehe.
Så forhåpentligvis kommer det til å skje litt på bloggefronten her fremover :)

Ha en fortreffelig kveld bloggevenner

2 kommentarer:

Min Verden sa...

Gratulerer så mye med award :) Hanne

Daisys home sa...

Grattis så masse med award.Vel fortjent.Fortsatt god sommer.

 
Blogglisten