10 august 2008

Dette var gøy...

Jeg har alltid hatt lyst til å lære meg photoshop ordentlig, men har aldri helt ro eller tid til å sette meg ned med en instruksjonsbok... Den er jo tykk som bibelen!
Men så fikk jeg et tips av Happy in Pink om å bruke Elements 6, og denne er ganske så brukervennlig og oversiktlig. Jeg er jo ikke noen ekspert på hverken å ta foto eller å redigere, so I like it simple :)
Her har jeg testet ut å lage en filmrull (prinsen min eeeeelsker is, ikke så vanskelig å se...) :



Gleder meg til å trikse og mikse litt her... Hvis jeg bare får tid og roen på meg da hehe
Nyt de siste timene av helgen!

5 kommentarer:

AnneGrethe7 sa...

hallo....snuser litt rundt i bloggverden da jeg er veldig fersk på dette. Trenger litt tips og råd...supert med elemnts 6, det skal jeg prøve. Har PhotoShop og en mann som kan det programmet godt, men kjekt med noe en kan fikse sjøl:)Legger deg til lista mi og kommer helt sikkert til å stikke innom deg i gjen.

borghild sa...

Jeg burde så absolutt også lært meg litt mer om photoshop, så jeg tror sannelig jeg skal prøve ut tipset ditt!:-) Og teppet ditt ble nyyyydelig! Jeg digger fargene!! Ha en flott uke! Klem B:-)

Karna sa...

Dette ble jo kjempe tøft! Gøy å leke litt...

Tara sa...

ja bare vent, du kommer til å bli hekta...
ligger noe kult å venter på deg inne på bloggen min:)

klem tara

Tove sa...

Kjekk blogg du har! Snubla innom deg gjennom Pretty in Pink. Har linka deg til bloggen min, slik at det vert lettare å leite deg opp ved neste besøk. Håper det er greit! Kik gjerne innom meg om du vil og har tid!

 
Blogglisten