25 mars 2011

Norgesglass & tips

Elsker norgeslass, og jeg har vært så heldig å få en hel skokk av mamma. Bruker de til oppbevaring av alt mellom himmel & jord, til vase, med kubbelys i osv. osv :)
I kjøkkenvinduet har jeg nå favorittene mine lett tilgjengelig, hjemmelagd musli + nespresso kapsler hurra.

Ville du ha oppskrift på musli sa du? Her finner du den, fantastisk god og enkel å lage!

Frokostfavoritten er Yoghurt naturell med et godt dryss av musli & granateple, nam nam nam. Da er jeg god og mett lenge, og har fått en skikkelig kickstart på dagen :) Min kjære spiser musli med kulturmelk, så mange muligheter.
Jeg er en skikkelig lakrisoman, må ha det bare må ha det. Med denne utrolig gode teen...




.... i disse favorittkoppene :



.... så er det jo ingen sak å stilne lysten uten å være så usunn.

Tekoppene kjøpte vi på Sing Tehus i København på kjærestetur :) De lyser mot meg i kjøkkenvinduet og minner meg på noen fantastisk flotte og bekymringsløse dager

Ikke mye som skal til for å krydre hverdagen

4 kommentarer:

Fjordheim sa...

Koselige te kopper. Ja en må ha noen slike dager innimellom. Godt med gode minner. Norgesglass er veldig greie å bruke. Brukte det faktisk enda mer til oppbevaring for mange år siden. Da hadde jeg mindre skapplass, og åpne hyller med store norgesglass. Oppi der var det alt av mel, makaroni m.m.
Velidg greit.
Nå har jeg for lite hylleplass til slike ting. Desverre.
Ønsker deg ei herlig helg :)

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Lakriste altså! Det høres ut som noe for meg! :D Må sjekke om jeg får tak i slik i dag. Hørtes ikke annet en nydelig ut. ;)

Ha en fin helg!

Anonym sa...

Ahhhh...kjærestetur ja. Husker nesten ikke hva det var. Det hadde vært noe!! Kjempe fine kopper forresten :)
Klem fra Line

Lissie sa...

Så koselig og flott blogg du har! :) Her kommer jeg gjerne igjen!

Jeg har forresten noe til deg i bloggen min: http://lissiedesign.blogspot.com/2011/04/versatile-blogger-award.html

 
Blogglisten