07 juni 2009

Prikketi prikk

Nettside tips : laredoute.no
Mye flotte klær både til voksne og barn i forskjellige prisklasser, men også interiør hurra! Kan det bli bedre...?!
I disse Green Gate & prikketider ble jeg umiddelbart "trekt" mot denne bikinien :



Og så tenkte jeg å prøve en ny type underdel... :



Før jeg fikk barn hadde jeg bikini dilla, fikk skikkelig hjerteklapp i Australia der bikinibutikkene var like store som matbutikkene våre her hjemme...
Men de siste 3 årene har graviditeter og amming være inne i bildet, da er det ikke akkurat fancy små stoffbiter som er 1 pri :)

I dag har vi sådd gress utenfor her, så det blir spennende å se om det blir noen spirer og grønt om ikke så lenge!
Ha en super uke, det skal jeg :)
(bildene er fra laredoute.no, det er nok ikke meg på bildene...)


8 kommentarer:

Unknown sa...

Å gud! Jeg trodde det først var bilde av deg! Haha, jeg skvatt nesten, tenkte at damn, slik bikini-body vil jeg også ha, hvor kan jeg kjøpe den, knis ;) Skal inn på laredoute og kjøpe meg en slik kropp med det samme, knegg! Håper alt står bra til med dere, skal dere til Roseby i jazzen? Og hils til storlabben og si at han må ha på seg antiskli-sokkene sine selv, så han ikke sklir i trappa, hehe... ;) Klem!

Anonym sa...

Så herlig-deen flate magen har man ikke etter man har født barn vel..?!
Ikke jeg ihvertfall:-)
Og like fornøyd for det!
Fin bikini!
Ha en fin uke,klem Hege.

Anita fra hjerterommet sa...

Så flott blogg du har, og ja den bikinien var kjempe søt!

Leser du bor på Os, jeg bor i bergen, likte bloggen din så kommer gjerne innom flere ganger jeg!

Frøken Lykkelig sa...

Hei snuppa!!!

ja hadde det bare vært så vel at vi kunne ha tatt på oss en bikini!!! Her lever vi fremdeles under 10 grader!! Herregud altså.. jeg holder på å bli sprø!

Har veldi fint vær.. men.. ikke noe varme!
Bare noen uker til vi lander i Bergen! Gleder oss stort!

Håper dere har det bra alle sammen!!!

Hils alle! :-)

[ barn i heimen ] sa...

Ha ha - sånne plagg er ikke 1.pri hos meg heller. Fin bikini - får håpe på mye godt vær denne sommeren.

Ellers har det vært en god bloggepause her i gården. Sånn blir det når man begynner å jobbe igjen, tenker jeg.. Men nå er det back in buisness.

Ha ei fin uke, Siv.
Klem.Cec.

Min Still By Maia sa...

Kjempefin bikini! Ja, de har blitt litt større med årene disse buksene ;)

Klemmer fra Maia

stjerneglass sa...

Herlig bikini! Prikker er digg!

Kjøpte lignende underdel på Lindex. Mye bedre og kjekkere å ha på enn de mini-mini-sakene som også selges...

La meg bare for ordens skyld si at det ikke er meg heller på bildet. Hihi!

Alettesiriane sa...

Så koselig blogg du har!Eg er litt Osing og mest Sogning no for tiden.Huset i Os er hytte og hytten i Sogn er huset!

 
Blogglisten