27 juli 2008

Galskapen lenge leve...

Ja, jeg har begynt på julepresangene... Min kjære ler bare av meg, skjønner jo forsåvidt det da :)
Men liker å være ute i god tid, og så er det så koselig å lage gaver! Og vi har en laaang liste...

Her er en av gavene, tøfler :



Fine? Nei vent, de har gjennomgått en extreme makeover :



Har også lagt to stk barneskjerf, de er utrolig enkle å lage. Garnet jeg har brukt er Drops Alpaca, mykt og godt for de små...




Her er oppskriften :
http://garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=b14&d_id=16&lang=no

Når setter dere i gang med julegavene der ute? Er det jeg som er litt sprø?!

3 kommentarer:

Som mine dager er sa...

He he ... julegaver ... alt nå?!? Jo når man er så kreativ som du, så går det sikkert an. Utrolig smart å starte tidlig. Egentlig. Jeg var innom mange butikker på en shoppingrunde i går (lørdag) og alle butikker bugner av rabatter på sommer-ting-og-tang. Halv pris iallefall. Det er nå man skulle kjøpt alle julegavene og vært ferdig med hele ... (unnskyld) dritten ... når jula kommer. For da er det kaos og galskap som rår.

Men får jeg ut fingeren ... nei!

Jaja ... kanskje jeg bør ta meg selv i nakken de nærmeste dagene og bare trø til. Hmmm.... du har inspirert meg!

Hilsen Marit

Jorunn sa...

Å, hadde jeg bare vært så flink som deg! Jeg pleier å begynne så smått i november jeg da.. Men jeg er alltid ferdig med å kjøpe inn den siste i alle fall en uke før jul, for det kaoset som er i butikken den siste uka, det orker jeg ikke!

birte sa...

Hei Siv! For en fantastisk koslig blogg.. denne kommer jeg til og følge med på altså... Du er bare såå flink da.. Kan du lære meg og strikke også?? Jeg har alltid kunne tenkt meg og strikke og hekle, men ingen i min familie som "jobber" med slikt, så dette er noke jeg virkelig kunne tenkt meg.. Så hvis du ahr behov for selskape n kveld på hobby rommet, er jeg klar! tjihi,, Jeg og holder på og blogge, Kjempe gøy. Mest om interiør, hudpleie go mote + mine evige bruktfunn... hehe... Men denne bloggen var virkelig inspirerende, så her er det litt av hvert og bli inspirert av!! Klemz Birte Særvold..

 
Blogglisten